mercredi 24 juillet 2013

The Early Summer + FREEBIE

*** NOUVEAUTE ***

Je vous présente mon nouveau kit " The Early Summer " 
Composé de 84 éléments , 11 papiers et 5 wordarts , 1 Alpha ( Lettres Majuscules et Minuscules )
Disponible chez MSAD à - 20 %  de réduction jusque Dimanche !

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
*** NEW ***

I present you my new kit "The Early Summer"
Composed of 84 elements, 11 papers and 5 wordarts, 1 Alpha (Uppercase and Lowercase Letters)
Available in MSAD to - 20% off until Sunday!






Quelques pages CT / A few pages CT:
 Et j'ai le plaisir de vous offrir cet Add-On coordonné au kit .
J'espère qu'il vous plaira :) 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
And I am pleased to offer you this add-on coordinated kit.
I hope you enjoy it :)


17 commentaires:

  1. Thank you so much! This is one of the prettiest I've EVER seen! And that's saying a LOT considering how many collections are out there! ;) <3

    RépondreSupprimer
  2. Love this thank you! The bubbles are awesome!

    RépondreSupprimer
  3. très joli kit ! merci pour le free

    RépondreSupprimer
  4. il est magnifique cet addon! merci beaucoup (lady)

    RépondreSupprimer
  5. merci Célinoa's pour ce free
    il est superbe

    RépondreSupprimer
  6. Thank you so much for the lovely freebie!

    I have Pinned it to my Scrapbookreebie board!

    Hugs Kirsten.

    RépondreSupprimer
  7. Ahhh this is lovely. Whould have liked this freebie, but unfortunately the download link doesn't work any more :-(

    RépondreSupprimer
  8. merci pour ce bel add-on! il me servira dans les mois à venir pour un challenge dont je suis modo, tu auras donc quelques visites de plus à ce moment là! (dans 1 ou 2 mois je crois que je mettrai çà en ligne) bonne journée bisous ( lady)

    RépondreSupprimer
  9. Merci beaucoup pour ce très beau cadeau !

    RépondreSupprimer